唉~星期3呀今日..
聽日就要反學
唔想反>"<
放假放得好爽A_A
已經吾記得左有冇功課= =''
反完星期4,5又放假..
無聊滴兩天~
尋日又同遠,,柯老佢地
去左食物展
真系完全冇正野吃= =
$10蚊雞 十分鐘都吾洗就行完
= =''
之後走圍去
新都會..葵廣等等
葵廣個到D野食真系仲好過食物展= =
果到又貴= =''
最衰果日未出糧
得40蚊出街= =
好慘 得佢2個系度買野
我望A_A
其間上左街頂...
凸= =''
3個男人坐系到
特然間- -
走黎 拎起張 差佬證
= =''
[拎張身份證黎睇下]!
= =''之後手機又睇 銀包又睇
咩FeeL都冇曬=3=''難得我行到咁興奮
遠同柯老超攪笑
系食物展買左盒糖 1人1盒
比Y屎問果D果D 某某- - (你地明問咩啦下化!?) 哈哈~
唔講啦~
你...太犯賤啦..!!= =再見
|