今日iS 星期5 聽日又可以放假>v<" 爽~ 今日學校真系好煩~ 好多功課....吾做~ 聽日朝早仲要番學鋪習wOr >__< 唉~尼間獅子會真系好On9= = 未試過有間可以咁白痴既.. 乜都會捉~ 有多規則要守 扮曬BAnD1!? BAnD1都冇咁多野要守囉~-.-'' 煩煩~-.-'' 明天吃M記早餐@@" 我好鐘意食呀~ 男仔本性--------------------打機先xD 再見~