今日系星期4!?? 尋日去左中環= 我地幾個去搵果間茶樓v3v 系咁行錯路= = 兜完又兜.. 行左粒幾鐘.. 先搵度- -'' 原來系上環= = 之後入左去 我地叫左4個飽- 之後完全吾想再系度食- -'' 之後埋單走人 4個飽 你地估下幾錢- -!? 72hKD <- = ='' 之後出左去 佢地話食M記 sO去左lU 之後食完又坐左陣 就反左去啦 @_@ 一陣落去同昌打波xD 消閒下~ -1DaY hAPPy 好啦 掰€--