今日落雨呀~
尋日夜晚其實我病左~
傷風~ 訓zZZ前食左粒藥丸
今朝好反D 所以都有反學
今日第1堂數學
唉~好ONQ囉
根本識曬 咩試用英文字母表示<-累我冇左4分
我睇到尼幾隻字先改左答案 真系白痴痴咁
寫卷個條友 ON9!?
之前芝士條友又系on9 數愈細就愈\ <- 系咪on9呀你 你老母
唔識咪亂講啦 柒下柒下咁
中文堂 又鬧人冇帶書
唉~
第3堂經貿 問小凡借計數機
之後~ 當然識啦
我咁勁!?係咪先~
下午
食面~ 傾計~ 發呆~ 睇"冷賓波"
第4堂 英文
唉~吾講啦 白痴婆 講一世都講唔完
講道理講左好耐 ~ 唔錯!
一陣柯老話落去睇中醫~去我叔個間
我帶佢去~
一陣再同我呀媽食晚飯~
冇野做~而家沖涼先~€~~再見~^o^

|