BlOG`            RABBIT❤
°||下雨天了ㄟ__× *▅°
     ×○想起妳。°×
ArhO_0410
暱稱: ❤      兔仔* * + ~
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
8月5
8月21號
空白
3月28號
3月21號
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
×消防老`_
×花花`_
×大鼻`_
×ah砵`_
×容yG`_
×細婷`_
×阿儀`_
×素素`_
×嘉`_
×阿海`_
×藍莓`_
×王子`_
×晧浩`_
×乳牛`_
×文 `_
mcsd1994 (mcsd1994)
×淇仔`_
×國仔`_
×LAM子`_
×雞仔`_
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 957
今日人氣: 42
累積人氣: 4091
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 27 日  星期五   晴天


3月27號 愉快 分類: 未分類

今日落雨呀~
尋日夜晚其實我病左~
傷風~     訓zZZ前食左粒藥丸
今朝好反D  所以都有反學
今日第1堂數學
唉~好ONQ囉
根本識曬    咩試用英文字母表示<-累我冇左4分
我睇到尼幾隻字先改左答案   真系白痴痴咁 
寫卷個條友 ON9!?
之前芝士條友又系on9  數愈細就愈\  <-         系咪on9呀你  你老母
唔識咪亂講啦  柒下柒下咁
中文堂  又鬧人冇帶書
唉~
第3堂經貿 問小凡借計數機
之後~         當然識啦
我咁勁!?係咪先~
下午  
食面~  傾計~  發呆~ 睇"冷賓波"
第4堂  英文
唉~吾講啦   白痴婆  講一世都講唔完
講道理講左好耐 ~ 唔錯!
一陣柯老話落去睇中醫~去我叔個間
我帶佢去~
一陣再同我呀媽食晚飯~

冇野做~而家沖涼先~€~~再見~^o^