哇~好耐冇寫啦 因為一開機就掛住玩信長>v<"! 呵呵~ wIN左錢! 哇哈哈~'' 尋日去左拜山~尼幾日行左好多路>v<" 好攰丫A_A 尼幾日成日出街玩 吾想番屋企._." yA 遲D換反部手機先v3v" 過多幾日就有lA>v<" 聽日又要反學- -'' 2日..- -多餘! 星期2好少人番..唉~ 咁我咪悶死- . -!? 好啦 唔傾啦 玩陣CSO先^o^