中文堂 成日說話嫁而家
真系好煩-.-''
...
今日第2堂 生物
湯老鼠呀
超嘔+正呀!
釘左手手腳腳
再 切 wOw
我地個組超瘋囉
剪左佢條小弟弟
連佢條利+牙都剪呀
佢地好冇人性..笑=]
超嘔-.-''!
第3堂英文
超眼訓..
比佢系咁拍
屌喇星來!
最尾 wIN左 睡著了:)
之後落左去食面 20蚊A_____A
電腦堂 勁白痴wOr
幾個系到玩_極速落樓梯_
哈:) 好玩呀
而家又要同柯老挑信長啦 睇笑話啦你地 ↓ [ 俄國工人 !]
___________________________________________________________________________________________________________________________
從前,有個美國人到俄國觀光。
有一天在俄國的道路上看到二個俄國工人,
一個拿把鏟子正在道路旁挖洞,且每三公尺就挖一個洞,
另一個工人卻跟著把前一個工人剛挖好的洞馬上回填起來,
如此反覆不停的持續著......,美國人覺得好奇,
便問第一位俄國工人:『為什麼你一挖好洞,後面那位仁兄就把洞給填起來咧?』
俄國工人回答說:『我們是在綠化道路,我挖洞、第二個種樹、第三個填土。
今天,第二個請假沒來。』
_____________________________________________________________________________________________________________________________
真系好白痴-.-''
笨!A_A
好啦 再見啦又
c0mmEnT ^^
|