哇..×] 真系好熱牙... 今日下午開左冷氣 好爽>v<" 但系一出到去 - -熱死 聽日星期囧 過得好快啊a_a 今次考試好大獲 -,-'吾知溫吾溫 吾想溫- - 如果有人出黎溫 一齊呀-3-''' 唔講 真系好悶- -" 留c0mmEnT