|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
今朝1早起身,,去左沖涼涼,,>3<"
沖完涼b子,,打黎***叫我起身,,
But"sorry!!*起左喇BOW!!*
卡2*******
跟住換333333333*去睇波,,*
因為柏聖叫到,,吾通吾去咩*?!
本身..拓正刀話去咖,,*BUT"佢最後刀去吾到!!*
我咪自己去華芯同柏聖+B子+臭丸丸*會合囉,,,""
去到,,我打比佢地,,佢地叫我系樓下等陣先囉...*
BUT"我等左1陣,,柏聖打黎叫我上去喎...*真無奈的!!><><"
跟住上到去,,,原本要幫柏聖寫家長信喎...!!*強項啦...>M<"
上到去,,佢地系到反我也,,,扮烏鴉鬼嚇我...>/\<""
嚇到我死牙!!*T/\T,,,*
跟住入到柏聖屋企,,幫佢寫家長信個陣,,我又系到用衣架打佢,,><卡2..
發洩下牙Ma*鬼叫佢嚇我牙*?!低死!!*>3<"
跟住..寫完信[飛的]...去球場****去到超HOT的!!*
系到等開波個陣,,超無聊!!*
跟住我地系到反左個game..卡*
就系,,系睇哂場波之前..吾准講粗口..= ="
冰個講左,,就要請另外個2個食雪糕,,*
最後..我要請佢2個每人2杯..雪糕囉..T_T"
仲要系,,M記,,8蚊個隻TIM牙,,,*****嗚..............*
慘的!!*跟住睇完波..12點幾..丸丸話佢要返屋企喎,,下就要去探牙Ma****
跟住我咪同B子返左我榮福個個屋企喇..*
每人BUY左個M記去食..食完...去左剪頭髮,,*(整直左!!*)
跟住,,4點幾..去左睇D野,,+BUY左D野..就走人LU..*
返到屋企無野做,,諗住睇ANIMAX,,BUT無野睇,,(睇緊個套吾好睇既!!*)
唉""""可憐的我,,*所以而+咪打日記囉..= ="唉""岩岩B子又話想死喎,,*
我吾打啦,,要打去睇下咩事至得!!*


|