|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
今日,,科學堂個陣..肥潘又[湯]牛眼囉,,超無奈的= ="
系要系食飯前2堂[湯]既囉..*
發雞瘟咖啦!!*好彩我食飯個陣,,諗吾起隻牛眼姐!!*
跟住上緊科學個陣..牙東發瘟~要令條橡根紮起d頭髮..*
跟住佢地勁白痴!!*紮又紮吾到d頭髮喎..*(因為刀幾短下),,
跟住,,試左好多次,,終於紮到啦!!*卡2_ __+
我影左佢相..= =+卡2_ __+影左..好多張TIM牙..*
又影左牙東+石蝦偉既斷背相..><””
哈哈哈哈哈--------------------*
超相衰~又影左肥基相牙*諗起刀想POS+出黎牙..><""
卡2*********BUT"如果我POST出黎既話..會比牙東嬲死囉!!*
所以刀系問下佢得吾得先啦..!!*跟住,,LUCH屎坦又吾理我同B子啦..= =+
跟住LUCH之後數學堂..>|\/|<"*(系MIZ)
我諗住吾洗問蕉蕉借書啦(以為臭丸丸有..= =")BUT"無奈既1樣野,,
原來佢刀無既..T/\T""算啦..MIZ又無小我..今堂吾洗用書喎,,*
不過好似堂堂刀吾洗用書咖啦!!*跟住MIZ又話,,小測..卡2*
小測個陣..同牙東勁系到講笑,,,笑死我啦..><*WA KAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA------------*
`牙東又系到同MIZ發姣喎,,*超無奈囉...>3<"
跟住就放學啦,,我+B子+臭丸丸+焦焦,,系到等屎坦放*
本身B子想睇埋我地個班打既班際先走咖,,*
BUT"""因為本小姐吾想,,所以佢無得留低囉,,,,,,,,,,>W<"
跟住佢陪我接d細佬放學,,跟住,,就返屋企啦....................AND*
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
,,拿,,牙東,,梨應丞左..比我POS+咖..>3<"吾好話我牙下..-3-"
其實仲有.幾張咖..BUT"刀系牙東黎既,,不過刀仲有張肥基..同埋..
仲有張*[斷背相]咖!!*BUT"不系好敢POST出黎..驚嚇親大家..=3="


|