{ LASt dAY ` }
金日真系OK開心 ..
可能因為番埋金日就放假lu ^V^
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
MATHS - 本新自己做數 ` 無啦啦振宇發嬲 -口-
CHIN - 作文 ..
SCI - 轉番做LS堂 .. 默書錯左3個 `t3t
ENG - 開餐 ! 食左好多野 :]
LUNCH 又系做功課 -V-' 個傻佬又買野上尼俾我食 :]
之後同fish佢地玩 ` :]
LED - 又系落HALL ,, 刀吾知佢想點 `
就算有人拍拖刀吾會講佢聽啦 !
INS - 香香派 出奇蛋 *V*
放學同潤兒去左rainb0w食野 ..
食完就去左影貼紙相 `*口* {又影 =3=}
之後kacy尼左搵我地 .. 冇乜陪過佢就走左喇 ;
因為我趕住番屋企 ,, 同潤兒飛的番運頭 `
點知行行下 有3條友問我地拎電話 -V-'
傻仔左 俾左佢地tim !
Shit ! 早知俾潤兒個電話佢地啦 xd
不過金日真系過得ok開心 :]
原來4月真系開心d =)
{ 潤兒 : 你刀開心d喇 ! }
相相 :
  
  
我同潤兒碗糖水 =3= |