2/4 b0z2 hAPPY biRthday `
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
早左d番到去 =P
MA - 系度講校規 -3- 遲到早退個D刀可以講甘耐 !
我冇染頭髮咖 !
CHIN - 默書 75分 ` 唉 ,, 吾可以3次100添 ..
MUSIC - 吾該哂潤兒借本書俾我丫 ^V^
ENG - 摺心心 +SMS +寫3眼仔 `
LS - 轉左做IS堂 .. 吾多中意個MIZ CH0W上 -3-
LUNCH 用左4個字做哂本中文 ,, 真系覺得自己好叻 *3*
之後個傻佬買野上尼俾我食 `
2D班有人開片囉咩事 ,, 好堅 -V-'
PTH - 吾見左支hi-te-C ` 好冇M00D !
MATHS - 振宇臨落堂個陣好 嬲 ! 1打鐘就走左 *0*
好堅 ! 不過我地刀有D吾岩既 ..
放學 諗住搵吳老C傾計 ` 點知佢甘受歡迎 ..
吾得閒到死甘滯 !
之後同fat 水 yan 傻佬 1齊走 `
[吳水 ; 你又話見到白水 -3- 騙人的 !]
y0Y0 ` 問到燦 借個隻碟 :]
怏d到4號就好喇 ` 好期侍丫 xd
 
 
檸檬茶 *3* {bE hAPPY}
|