金日應承左潤兒打日記 `=]
朝早 ,, 自己1條友番學 t3t
打左俾m0k0傾計 ..
傾到去學校門口先捨得收線 xd
番到去就做功課 ..
LWK冇番 ` 早知有堂得閒 ,, 我就吾洗做得甘趕啦 -3-
pe 打籃球 -V- {吾多like}
sci 1路聽住THY講野 ,, 1路嗑眼訓 `
跟住 訓著左 -________- 狂俾人拍醒 twt
VA 做功課 ! kacyan同我講左d野系關於潤兒既 ..
wakaka ` 我系吾會同番潤兒你講咖 xd
chin 吾記得左 .. 淨系記得冇遲放 =)
lunch 6條友1齊系canteen食 ..
食食下 系度講以前細個玩過既game -口-
跟住就上番去玩捉E因 ,, 不過我同fish&fat冇玩 `
eng 刀系同平時甘上下 ..
其實CKT真系ok煩 -3- .. 吾中意同你傾計 !
放學 有倨傻佬陪我汁locker `
汁完之後個locker令哂 ^3^
落番canteen搵水佢地 ..
之後我番左屋企擺低d野先 .. 再落去搵番水&丁丁 `
同佢地上左1個地方 {我刀吾知系邊度尼 -V-}
相 ::

上去既路 * 望番落去既野 *
之後我就去補習 .. 水同丁丁就番屋企 `
p0番d之前既無聊相先 ::
我的最愛 *3*
-3- ` 睇吾明系咩就算na xd
po住甘多先啦 ` 仲有d可能聽日po埋佢 ^V^
|