中於刀番左黎LU ..
番左大6勁勁勁勁勁多日 !
悶到死甘滯 ..
不過系呢幾日刀學左OK多野 `
有得玩煙花 >V<
仲電左負離子 *333*
之後日日刀系睇電視 , 玩啤牌&煙花 ^V^
好有 度日如年 既feel `
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
1番到黎就打俾fat `=)
諗住去佢屋企做功課 `
點知佢叫我出沙田 ..
出到去 ,, 佢地話睇劇 `
買完飛 睇4點半 .. 但系我5點要走 -口-
跟住cmf叫左fufu出黎睇 !
之後周圍hea ..
去左玩具反斗城 .. 好想要個隻公仔 /3\
潤兒 , 讓俾我啦 !
4點半 , 佢地送左我去搭車就去左睇劇 `
番到屋企1陣 就過廣福食飯 -3-
呀ba成晚俾人暗串 xd
8點幾就番屋企沖涼 做功課 SMS `
12點幾就訓教lu ^3^
唉 .. 有樣野吾知點做好 /__\
我記得我真系有應承過 ..
不過如果真系1齊左 , 咪好似當佢系水泡甘囉 ... |