- 為什麼人類要有文字 ?! 大概是怕自己被遺忘吧 !
金日d時間好似吾夠用甘 -口-
1番到去就勁抄IS ,, 好似抄極刀抄吾哂甘 -C-
ls 抄足哂n0te .. 真系乖左好多 ^3^
eng 勁勁悶 !
mathS 振宇話我地金堂乖左 =P 真系OK開心 `
chiN 香香金堂講history甘 .. 不過我對呢樣野真系勁有興趣 *3*
lunch又系睇社際{正}VS{行} ,, 曬死左囉 /3333\
行社贏勁多 -0-
cl 潤兒又俾振宇鬧 .. 真系慘 t3t
is 金堂好好玩 ^V^ ,, 學識左好多game `
放學刀ok開 心 .. 吾想打 -_______-
我趕住去睇惡作劇之吻 >////<
|