金日本新係第3個月 ..
不過吾覺得有D咩特別開心 OR 吾開心 `
同埋金日過得OK充實 ..
1朝早番左學校 見家長 -V-
等左勁耐到我 ...
本新11點見 ,, 變左11點半先見 ! {FUCK !}
之後勁趕甘番阮鄭 ..
見番D小學FD ,, 好似冇乜野講甘 `
HEA到2點幾就走左 ..
去FAT屋企睇碟 ` 睇《獨家試愛》 ..
雖然睇左好多次 ,, 但係金次真係睇到好想喊 !
勁覺得ALEX好衰囉 .\____/.
唉 ! 不過俾FAT話我 ,, 佢話 : 吾好當ALEX係佢先得咖 ` -3-
7點到番到屋企 ,, Y!就留係FAT屋企食飯 `
好耐冇試過打日記吾+PW ..
其實個PW好有意思咖 !
SHMILY = See How Much I Love You
呢樣野係 係本書度睇番黎既 ...
我覺得如果冇左個PW ,, 我會好吾慣 -口- |