第1堂 ENG - 落MMLC睇MUIAN 2 .. 我好中意呢套呀 !
講MUIAN結婚呀 >V<
第2堂 MATHS - 勁眼訓甘 .. 不過冇訓到 ` =]
第3堂 CHIN - 香香講左家長日個D時間 ,, 我係11點 ` 唉 ! 好吾想見家長 -3-
第4堂 INS - 冇乜點玩 ,, 好乖甘抄野 =]
LUNCH - 霸左3張枱食飯 .. 點知有D FORM 1同我地爭 .\____/.
之後屌鳩佢地 .. 我就拎左盒朱奶吱佢地 ` 哈哈 !
HEA多陣就番上去玩 =]
第5堂 LS - 金日中於刀派埋LS .. 不過刀係吾合格 -V-
得個31分 =口=
第6堂 ECA - 又可以同老公1齊上喇 !
老公俾左桐糖我 >333<

不過佢地個個刀訓哂 -口-
放學個陣 ,, 我就叫哂佢地起身 XD
之後 ,, 老公去左打波 =[
我就同FISH ,, Yy ,, MIU ,,水去左M記食雪糕 `
YO ! FISH請 ,, THZ !
過埋金個禮拜 ,, 我就會冇好日子過咖喇 >/\<
SHIT ! 想約我既 ,, 金個禮拜好約埋喇 XD
|