岩岩將個日記擺係MSN度 ..
係俾你睇 ` 不過吾想就算 !
睇番你個名 : [ 籃球..得你才會陪我...尤其在這時候... ]
哈 ` 估吾到你刀係掛住個籃球
好多人刀叫我吾好吾開心 ..
但係我真係做到咩 ?!
兩個月發生過既野 ,, 冇可能當冇發生過 !
你問我 `我地之間既問題係咩 ...
其實我刀吾係好識點講 ... 我覺得係大家溝通得太小
我連你幾時開心 ,, 幾時吾開心刀吾知 `
既然吾明 ,, 1齊黎做咩 ?!
岩岩你係MSN同我講野 .. 我真係差D心軟 同番你1齊 `
但係最尾刀係冇 ..
我真係真係吾可以心軟 !
|