金日刀吾知做咩 ...由朝早俾人捉到放學 =V=
A.S俾劉德昌捉完 ,, 中文又俾李香香捉 {WT FUCK?! }
唉唉 ,, 好吾中意番學囉 !
日日刀係甘 /口\
不過金日刀有野值得我開心`
小息老公落左黎搵我 =]
哈哈 ` 不過隻耳仔俾人整左好多次 -333-
搞到我差D喊 ,, [但係梗係冇啦`]
金日既MATHS竟然好乖甘做數 ...
可能係因為我明啦 ,, 哈哈 `
放學同老公係CANTEEN 1路做數1路等水 ..
等到5點幾 ,, 水刀未落黎` 諗住同老公走個陣 ,,
老公先記得要上番去補課 =V=
之後我就自己個番屋企LU `
我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你
我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你
我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你
我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你
我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你 XD
|