好耐冇見過老公喇 /____\
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
打番呢幾日既野先 =]
2/1 `
同MAMI出左去 .. 但係轉車個陣搭錯車 -V-
搞到搭左勁耐車 =3=
去到就同姨婆飲茶 ..
飲完行左陣街就上姨婆屋企 `
行去個陣 ,, 我同MAMI講話我想食蛋糕 `
點知真係買左WOR >3333<
哈哈 XD
之後7點到先番到屋企 ,, 支力死左 `
 
3/1 `
第1日番學 ,, 派卷 !
我自己就覺得OK =]
除左MATHS之外 ,, 其他刀合格 >V<
不過LS未派 .. 吾知PAST吾PAST呢 =]?
冇估錯到 ..
真係中文最好 XD
13號就係家長日喇 ,, 超仆街呀 !
刀吾知點死 .. 對住李香香 -V-
SHIT !!!
金日 `
係HEA下HEA下就1堂甘囉 `
第1堂PE - 真係凍到仆街囉係 !
同埋我又輕左喇 >V< ,, 但係冇高過 ,, 刀仲係155呀 ! =V=
第2堂SCI - 好好訓 XD
第3堂VA - 俾LWK叫我企係門口食埋D野先入去 -33-
第4堂CHIN - 悶到嘔屎呀 ! 想訓又俾李香香啤囉 .\___/. 妖 !
LUNCH ` 冇乜點食到野 .. 之後同水係5樓見到老公 >333<
第5堂ENG - 落左MMLC睇MULAN 2 .. 勁同豬榮傾計 =]
放學就同水1齊走 .. HEA到4點到就番左屋企LU `
打左好多日喇 ` 哈哈 !
睇完既 ,, 留下言丫吾該 =]
|