- 告別 {從前} 總是 *不易 !
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
BI520u
暱稱: bi*
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
` 小明 's Silde *3*
2007 年 1 月 4 日  星期四   晴天


` /_____\ 分類: 未分類

  好耐冇見過老公喇  /____\
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  打番呢幾日既野先  =]

  2/1  `
  同MAMI出左去   .. 但係轉車個陣搭錯車  -V-
  搞到搭左勁耐車    =3=
  去到就同姨婆飲茶    ..
   飲完行左陣街就上姨婆屋企  `
   行去個陣  ,, 我同MAMI講話我想食蛋糕  `
   點知真係買左WOR  >3333<
   哈哈 XD 

   之後7點到先番到屋企  ,, 支力死左  `

 

  3/1  `
  第1日番學  ,, 派卷  !
  我自己就覺得OK  =]
  除左MATHS之外  ,, 其他刀合格   >V<
  不過LS未派  .. 吾知PAST吾PAST呢  =]?
  冇估錯到  ..
  真係中文最好  XD
  13號就係家長日喇  ,, 超仆街呀  !
  刀吾知點死  .. 對住李香香   -V-
  SHIT   !!!

  金日 `
  係HEA下HEA下就1堂甘囉  `
  第1堂PE - 真係凍到仆街囉係  !
                同埋我又輕左喇  >V< ,, 但係冇高過 ,, 刀仲係155呀  ! =V=
  第2堂SCI - 好好訓  XD
  第3堂VA - 俾LWK叫我企係門口食埋D野先入去   -33-
  第4堂CHIN - 悶到嘔屎呀   !  想訓又俾李香香啤囉  .\___/.  妖 !
  LUNCH   `  冇乜點食到野  .. 之後同水係5樓見到老公  >333<
  第5堂ENG - 落左MMLC睇MULAN 2  .. 勁同豬榮傾計  =]
  放學就同水1齊走  .. HEA到4點到就番左屋企LU  `

  打左好多日喇  `  哈哈 !

  睇完既  ,, 留下言丫吾該  =]



2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天


` 07年的第1天 ^3^ 分類: 未分類

  07年既第1日  ,, 我冇出去倒數  `

  搭正12點個陣  ,, 我應該訓得好  ^V^

  金朝11點幾先起身  ..

  係06既最後1晚  ` 我同老公又好番LU  -口-

  哈哈  ! 甘樣算吾算曲折離奇呢  ?!

  尋日同FAT & 水 & MIU去左圖書館  ...

  我借左4本書  -V- { 簡直係奇蹟 ! }

  有1本真係好好好好好好好好好好  正  !

   

  雖然到宜家刀未睇哂  ,, 不過已經勁勁勁勁勁中意喇  @V@

  其他個3本就吾多講  =3=

  仲有1日就番學喇  !

  做吾做個份450字既讀書報告好呢  ?!