好耐刀冇打過日記lu ..
呢幾日刀ok開心 ^3^
同佢1齊番 =]
刀吾知點解散左2日先cool煲 ..
但係我又會應承 -V-
自己好似有好多野想打出黎甘 ..
不過又吾知由邊樣講起先好 =W=
覺得金個CHRISMAS 1D刀吾似CHRISMAS甘 ,,
刀吾知似咩 .... \\
每次聽到 《MISS YOU FINALLY 》,,
無論心情幾吾好 ,, 刀會突然NICE哂 -口-
真係超正 ! @V@
其實除左呢首 ,, 仲有《ONLY LOVE》刀吾錯 XD
兩首刀係TRADEMAR唱既 ..
不過我刀係覺得《MISS YOU FINALLY 》好D `
哈 ! 刀吾知咩無啦啦講埋D甘既野 -33-
但係個FEEL好free ` 諗到咩就打咩 ..
哈哈 ` 好 中意呢種FEEL ^V^
其實打日記吾係就係要甘咖咩 ?! 哈 ! |