- 告別 {從前} 總是 *不易 !
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
BI520u
暱稱: bi*
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
` 小明 's Silde *3*
2006 年 12 月 8 日  星期五   晴天


`第1日 --- 考試 ! 分類: 未分類

金日係第1日考試 `  考英作  -口-

TMC監考  ..

8:30開始  ,, 頭半個中畫左個MIND MAP  同寫左1半到  ..

點知寫寫下先記得要隔行  =V=

搞到我要塗哂佢再寫過   /___\  ,, 好慘  !

見到個個做完坐係度  ,, 得我1個猛甘寫

好無奈甘等D塗改液乾  ..

用左3個字就寫好我個TOUR  -- {JAPAN }

放學落左CANTEEN  .. 得我同YAN兩倏友 `

之後咪出去買野食   ^V^

番到黎  D FROM.4入哂HALL考試  ..個CANTEEN冇人  !

好FEER甘食野  ,,

過左1陣  .. FUFU`BOEY`水`豬榮個D番哂黎  `

HEA左陣  .. 就同陪HAR同FAT出去食野 `

出到去 .. 見到有人彈波  *333*

之後我同水又玩埋1份  XD

勁係度問羅中D人拎1蚊    -333-

過左1陣  ..YS又過埋黎  ` 俾$我地玩  !

玩到超級HIGH     !!!

贏左勁多KERORO開野  >33<

玩完就番學校考口試  ..好多吾識讀囉  !

考完就去左圖書館搵YAN同FAT  .. 俾佢地FAKE左  `

我去左1陣  ,, 佢地就話走  -V-

得番我  .. 水同潘棋  `

勁係度玩同笑  ,,  傾電話俾人趕左出去3次   =V=

3點幾  ,, 小映又上埋黎  `

差吾多4點就番番去羅中搵老公  =]

不過有D吾係好開心既野囉   ` ! [吾洗問我係咩喇  ,, 吾想再提 ! ]

自己1個番屋企  ...

番到去食野  + 睇KERORO  XD

金日超好睇  ,, DORORO游水呀   !

E排真係愈黎愈中意KERORO小隊喇   >333<

相         :  

  水同潘棋既影子   XD

          我同水  `    

 

 

 

我也有權情緒化   ` ! 



2006 年 12 月 7 日  星期四   晴天


` :] 分類: 未分類

金朝11點幾先起身  ..

1開機睇就有好多MAG  ,, 其中1個係老公 腥既 =]

之後老公就打黎問我上吾上去   ?!

但係我個陣刀未訓醒  =V=   ,, 所以話吾上去  `

之後傾左陣  ,, 收左線又再訓過  /333\  [我係懶訓豬  -3-]

醒左就食D野  ..

本新諗住去圖書館  .. 不過FATFAT同我講金日吾開   =V=

好無聊甘玩蠟燭 `

跟住就係屋企溫書 `'

因為聽日考英文作文  ,, 吾洗點溫  ` 甘就溫SCIENCE先  ...

溫左1陣就吾想溫  -口-

打俾FATFAT傾MATHS  .. 原來MATHS我好多刀吾識    !

要考成5、6課  ,, 不過我好似淨係明得個2課到   ..

SHIT  ! 有冇人可以幫我惡補下MATHS呀  ?!

3點幾就出左去食野  ..

又買左盒朱古力  >333<

睇黎我刀係減吾到肥咖喇   !      -V- '

之後過左運頭  ..順便上FATFAT度拎MATHS書`

諗住上老公度  ,, 不過佢呀媽係度 `所以冇上到  -33-

HEA到5點幾就番屋企  ..

番到去先記得本書漏左係水個書包度    -口-

金日係我個仔生日   =]

+上我細妹又就黎生日  .. 所以金日有蛋糕食  ^V^

 [ 唉唉  ,,點解甘多野令到我減吾到肥咖  ?! ]

食左好多野  .. =V=

  

  壽星仔 =]

仲有D舊相  .. 聽日先POST  `

 

金日冇過到太和  ` :[

因為MOKO突然話有野做  ...

  唯有等聽日啦  !