金朝11點幾先起身 ..
1開機睇就有好多MAG ,, 其中1個係老公 腥既 =]
之後老公就打黎問我上吾上去 ?!
但係我個陣刀未訓醒 =V= ,, 所以話吾上去 `
之後傾左陣 ,, 收左線又再訓過 /333\ [我係懶訓豬 -3-]
醒左就食D野 ..
本新諗住去圖書館 .. 不過FATFAT同我講金日吾開 =V=
好無聊甘玩蠟燭 `

跟住就係屋企溫書 `'
因為聽日考英文作文 ,, 吾洗點溫 ` 甘就溫SCIENCE先 ...
溫左1陣就吾想溫 -口-
打俾FATFAT傾MATHS .. 原來MATHS我好多刀吾識 !
要考成5、6課 ,, 不過我好似淨係明得個2課到 ..
SHIT ! 有冇人可以幫我惡補下MATHS呀 ?!
3點幾就出左去食野 ..
又買左盒朱古力 >333<

睇黎我刀係減吾到肥咖喇 ! -V- '
之後過左運頭搵水 ..順便上FATFAT度拎MATHS書`
諗住上老公度 ,, 不過佢呀媽係度 `所以冇上到 -33-
HEA到5點幾就番屋企 ..
番到去先記得本書漏左係水個書包度 -口-
金日係我個仔生日 =]
+上我細妹又就黎生日 .. 所以金日有蛋糕食 ^V^
[ 唉唉 ,,點解甘多野令到我減吾到肥咖 ?! ]
食左好多野 .. =V=

壽星仔 =]
仲有D舊相 .. 聽日先POST `
金日冇過到太和 ` :[
因為MOKO突然話有野做 ...
唯有等聽日啦 ! |