金日又好冇用甘喊左出黎 ..
唉 ,, 係d冇用既人先會成日喊嫁 !
不過要多謝安慰我既人=]
我吾可以再係甘 .. 吾可以成日喊 !
[ PLZ SUPPORT ME `! ]
CHIN` 火警演習 + CHECK 校服 ,,又俾人捉囉咩事 !
第5次喇 ,, 好吾想再俾人捉囉 ! 我吾要小過 !
LUNCH` OK開心 =] ,,見到Yy隻耳仔好恐怖 /333\
幫佢整左勁耐刀整吾到 .. 之後小映先整到 `
ENG` 勁好笑 ,, 同C4 . 孔子 . 小方 ... 係度講講講 ... XD
放學係CANTEEN HEA左陣 ,, 就同FAT上上圖書館借書 [ 勁乖 !]
之後老公過左黎 ,, 開心死我喇 >V<
雖然金日LUNCH之前D堂吾係好開心 ,, 所以SKIP哂 冇打*
不過LUNCH之後有好多令我開心既野 *333*
- [ 很喜歡被愛的感覺 `♥]
- [ 老公 ,, 我真的十分愛你 ! `♥]
POST 相 `
  
`=] 我同水 ^V^ 邊個話香港冇藍天 ?!
|