♥♥♥ 沒有想過太多 我只需要你*
尋晚夢見同你好開♥ ,,跟住起左身先知係發緊夢 -V-
朝早照舊7點半係7仔等 ...
同老公1齊番 ,,吾知點解好似冇哂事咁 -口-
好開♥ ,, [咁算吾算好番..?!]
番去個陣1路行1路同老公傾計 ..=]
上到去 ,,諗住去斟水` 點知勁多人 -V-||
ENG`勁係度抄 中文 'XD
MATHS`冇左1個字小息 ,,但係刀同老公落左去食野 >333<
CHIN`玩得好HIGH .. 李香香刀冇我扶 =P
INS`玩左1陣就掉去後面同YO生坐 .. 幫佢影左D相::
 
`聽IPOD刀吾俾我聽 .\___/. `扮計數既YO生 XD
放學同老公HEA左陣就上FAT屋企 .. 悶到4點半先番屋企`
呀媽刀仲未知我金日早放囉` [早知同老公走 -/\-]
P0ST番早兩日D相先 ..
好可愛既DORORO同GIRORO`>333<
ICE LEMON TEA` -V-
豬榮紮邊`好型 XD
飯證` -口-
好多煞車痕 ,, 睇吾睇到呢 `?!
早兩日既日記打得比較小 ,,但宜家已經冇事LU`
多謝D關♥過我既人`=]
特別係 `色魔 ,,多謝你E兩日陪我傾電話 :)
最後 ,,我要同全世界講 [我愛我老公] |