|
|
2006 年 10 月 29 日 星期日  |
| 涷餅出世了 `XD |
分類: 未分類 |
尋日篇日記冇左..=(
金朝11點幾,,老公腥左個SMS黎就醒左喇`
之後打俾fat..諗住過佢屋企整凍餅...
點知刀係過左我屋企整..-V-
3點到先落去買材料,,但係刀係買吾齊 .\___/.
因為樓下冇芒果買囉!!!
搞到我同fat過左大埔墟買芒果..-333-
番到黎先慢慢開始整..
搞到屋企好混亂咁`
D芒果超甜囉係..出到咁遠買刀係抵既..=]
整左成粒中,,中於整好喇`>V<

試過下..好重芝士味`
如果你地試完好難食既話,,1定要同我講呀!!!
之後去左搵老公..=]
買埋d紙碟同個盒就同老公番屋企`
不過有D吾係好開心既野發生左..=[
算啦..下次1定吾會再發生`
哈 口合..冇諗過自己可以整到個蛋糕 [不過刀要多謝fat幫手>333<]
番到屋企,,個天變左紫色::

好令>333<
好想快d到禮拜2呀!!!
|
2006 年 10 月 27 日 星期五  |
| 請不要再 `怒啤我..* 討厭 |
分類: 未分類 |
SHIt!!! 金日要清locker`
但係我真係金朝先知囉..-V-
吾知點解,,金日勁吾想上堂...
上到去5樓,,跟住同老公講::吾想上堂呀我-333-
之後講講下就番番去上堂-W-
LUNCH之前個幾堂刀係SMS同發夢...
LUNCH個陣真係笑爆咀..>V<
屌=插入?! =V=|||
講到吳梓軒扯火`我同老公就笑到肚痛`=]
哈 口合,,吳梓軒你幾上左太空嫁..?!
之後個堂L.S,,曾可兒轉死性
佢話俾佢講半堂,,跟住就有得自由活動
ECA就同fat係度講d糖水,,笑死左>V<
冇得同老公1齊坐-33- 我坐最前,,佢坐最後-V-
跟住係度SMS....
放學,,MOKO黎接我,,仲幫我拎'豬'`=]
去到公園,,又俾人啤囉`.\__/.
吾gur咪過黎打鳩我囉,,吾好淨係啤囉吾該!!
之後番到黎去左大家樂食野..>333<
6點到就番屋企LUuuuu..
老公..好想同你1齊住呀!!! |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 97 | »
|