金朝中於撞吾到吳梓軒喇`
哈 口合>V<
不過刀吾太開心呀!!!
可能仲係因為尋晚件事啦,,
尋晚1路睇老公腥黎既SMS..1路係咁喊 `
刀吾知做咩..-V- '
搞到金朝 .. 無言以對` 小左吳梓軒,,又好似真係小左d野咁`
中於知道吳梓軒既好處喇..-33-
番到去`諗住抄MAtHS,,不過刀估佢吾會抽吾中我嫁喇
所以咪冇做囉`XD 點知真係抽吾中我,,哈哈
PE`頹廢..-V- Daisy`你要快d好番!!!
SCIENCE` 曾可兒,,收皮啦吾該..
係你面前抄功課又點呀,,我抄得起囉` .\___/.
VA`呵呵=]
中文`聽佢UP左半堂就落左圖書館..-V-
呵呵`
打住1半先,,聽日再打
LUNCH`好好玩__*v*
放學去左公園,,勁大班人咁囉
個個景超正..但係電話冇電`影吾到 -/\-
呵呵`有個傻佬走埋黎,,嚇到我地走哂-v-
HEA到5點到就閃人lu`
過得真開心`不過如果冇埋個件事,,我會仲開心囉=]
|