|
|
2006 年 10 月 5 日 星期四  |
| BE HAPi EVERyDAY** |
分類: 未分類 |
水*生日快樂
今日放學個陣又留堂囉.\___/.
日日刀要留堂嫁..一萬個無奈囉-3333-
之後搵JOESON去食野...
呵``勁係度玩d星星薯餅-W-'
嘥哂-333-
之後去買珍寶珠>3333<
呵``如果我再係咁食就會變大肥婆嫁喇...
我吾要再留堂喇``-33-
|
2006 年 10 月 4 日 星期三  |
| 想通了... |
分類: 未分類 |
今日,,放學個陣搵吳siR傾左陣``
超正!!佢講得好岩,,
宜家其實吾應該拍拖...
同埋就算真係中2,,刀吾會長久=W='
我開始明白lu``
所以同左個人賭::
如果我係出年生日之前再拍拖,,就當我輸 /33333\
我好有信心我一定會贏,,大家會sup我嗎?!
因為冇人值得我去愛.....
好多人問我係咪仲中2個個人``
我吾知,,大家刀吾好再問喇-口-
我刀好吾明點解自己會介手..=W=
很kai,,對吧?!
吾會再介..E個係對大家既承諾
PLZ SUP ME`` |
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 97 | »
|