今日吾出街..留係屋企做功課,,做乖女XD
今朝睇下自己隻手...好番左好多::
吾好嚇親!!
。
。
。
。
。
但係真係好番好多`=] (3B見到吾好嬲*v*)
吾知會吾會有痕呢...其實最上面個條係舊痕-33-
中於睇完本'豬'喇``
好似睇左成兩個禮拜喇-v-'
但係本豬d插圖真係好令`
個女仔好慘..中2左個嫌自己吾令既人/3333\
好想過大中tim,,功課到宜家刀未做完-v-
今日冇出街,,所以得好少相-333-
呵``好掛住fat呀!!!
咁耐刀吾番黎嫁...掛死我喇>333<'
DON&MANDY - 緋聞男女
女:當一切 舊信息 也刪去 為何還講下去
男:旁人在問你罪 問你想誘惑誰
女:為解釋也疲累 男:自己也怕面對
女:內情被訴追
(男:內情會被訴追)
女:她的你 陪著我 始終都 是太多
男:或者共你拍拖輕鬆更多
女:但你知這是錯 男:完了就離座
女: 放下我好麼
(男:要放下你對麼)
*女:曾經有相愛過就夠 長期實現沒理由
男:跟我如沒有未來 怎麼擁有
女:如果一拖手 最後誰願意走
(男:全世界怪你 就如沒有自由)
男:決定維護你 原來必須放手
女:如若不心死 會害了人沒以後
(男: 別說借口)
女:若變得卑鄙 破壞慣人就不想去停手
(男: 決絕一點先會讓你得救)
女:別做人內疚 緋聞裡 誰不會想看透
(男: 至少 還是你好友 *
女:感激你 陪著我 即使都 未夠多
男:越想越愛我知辛苦更多
女:下秒鐘放下我 男:和你沒為禍
女: 要愉快好麼
(男:你要愉快更多)
Repeat *
男:我慶幸可領悟到 女:無需一世好
男:下半生立身守己對大家也是好
女:如果你自豪 男:我都想妳好
女:明日記住努力對她好
(男:還望你愉快讓我知道)
男:曾經有相愛過就夠 長期實現沒理由
(女:為你好 才願接受)
男:跟我如沒有未來 怎麼擁有
(女:亦怕苦 已受夠)
男:情侶我已有 為何又再別求
(女:我自然地放手)
男:努力留下你 原來才是畫上傷口
(女:不可以累你 歡欣不可以偷)
女:如若不心死 錯下去誰願接受
(男:只怕愛)
女:就算可一起 我共你其實都不會長久
(男:每天追究)
女:受別人白眼 緋聞裡 誰都可看透
(男:這份情 回贈你手 寧願你得救)
PS::睇完吾好吾留CM就閃人,,PLZ** |