- 告別 {從前} 總是 *不易 !
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
BI520u
暱稱: bi*
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
` 小明 's Silde *3*
2006 年 9 月 9 日  星期六   雨天


BoR..]] 分類: 未分類

SHIT``又係冇出過街 

 不過諗左好多野…….但係諗黎諗去刀吾明點解你吾釆我 +/\+

 SO BAD!!!!

 真係傷心……我開始覺得我吾拍拖仲好過拍拖囉 

 我刀吾知點解當我中2….你就吾中2 

 我決定對你心淡,,,,,你又中2番我囉=W=

 係咪玩我呀?!

 宜家仲衰……你竟然吾釆我Tim**

 咁算點?!

 想搵人同我傾下刀 */\*

 其實我吾應該俾咁多意見你地……

 好似MIU….如果當初你吾問我既話 

 我諗你地仲會係FD……

 仲有…..其實你同你條仔 

 我刀冇權俾D咩意見你/333333\

 我自己刀係一個失敗者

為左一個吾愛自己既人去介手 

 我係知道咁做係冇用…..但我就做左 

 我根本一出世就吾應該愛人*/\*

 突然好想死

有一首歌吾知仲有冇人記得 

K歌之王* 

我唱得不夠動人你別皺眉

我願意和你約定至死

我只想嬉戲唱遊到下世紀 

 請你別嫌我將這煽情奉獻給你 

 還能憑甚麼 

 擁抱若未能令你興奮 

 便宜地唱出 寫在情歌的性感 

 還能憑甚麼 要是愛不可感動人

俗套的歌詞 煽動你惻忍

*誰人又相信一世一生這膚淺對白

來吧送給你叫幾百萬人流淚過的歌 

 如從未聽過誓言如幸福摩天輪 

 才令我因你要呼天叫地愛愛愛愛那麼多* 

 將我漫天心血一一拋到銀河

誰是垃圾 誰不捨我難過 分一丁目贈我 

 我唱出心裡話時眼淚會流 

 要是怕難過抱住我手 

 我只得千語萬言放在你心 

 比渴望地老天荒更簡單未算罕有 

 REPEAT *

 給你用力作二十首不捨不棄 

 還附送你愛得過火 

 給你賣力唱二十首真心真意 

 米高峰都因我動容 

 無人及我 

 你怎麼竟然說K歌之王 是我

我知有人係知我點解我要揀E首歌既….

 可能大家覺得首歌好舊….但係對我黎講就 

 好特別……



2006 年 9 月 8 日  星期五   晴天


做人係咪開心刀一定夾雜傷心?! 愉快 分類: 未分類

今日中於星五喇``好開心tIM**

大家一齊番學等放學再等去食野XDD

超五囉........我真係覺得吳SIR好好人

明明係500幾蚊......佢刀淨係叫我地每人夾30蚊

明明我地話請佢.....點之佢自己出我仲多過我地

同吳SIR告別之後......我地就去左XX樂園玩=W=

好低B咁-V-,,,

COIN**

戰利品>333333<

戰利品22222**

玩到5點幾......我地就走左LUuuuuu

我講到今日好似好開心咁.......但係刀有D吾係好開心既野發生左-333333-

第1*我見你地陪我地玩個陣好似吾係好開心咁=...............................................=

第2同第3...我係想同兩個 '你'

第1個 '你' ::::::我吾知點解你吾釆我囉.......我咁大個女刀係第1次幫人洗褲

                              你宜家話嬲我?!如果真係我吾岩既話..我同你SAY SORRY

第2個 '你' :::::::::我冇玩你囉吾該!!!!咁你之前真係應成左我+MA.....

                                  吾好屈我啦........係咪吾打俾你先叫吾玩你呀?!

                                  我刀係想大家做番FD姐...吾通我咁刀有錯?!