今日中於星五喇``好開心tIM**
大家一齊番學等放學再等去食野XDD
超五囉........我真係覺得吳SIR好好人
明明係500幾蚊......佢刀淨係叫我地每人夾30蚊
明明我地話請佢.....點之佢自己出我仲多過我地
同吳SIR告別之後......我地就去左XX樂園玩=W=
好低B咁-V-,,,
COIN**
戰利品>333333<
戰利品22222**
玩到5點幾......我地就走左LUuuuuu
我講到今日好似好開心咁.......但係刀有D吾係好開心既野發生左-333333-
第1*我見你地陪我地玩個陣好似吾係好開心咁=...............................................=
第2同第3...我係想同兩個 '你' 講
第1個 '你' ::::::我吾知點解你吾釆我囉.......我咁大個女刀係第1次幫人洗褲
你宜家話嬲我?!如果真係我吾岩既話..我同你SAY SORRY囉
第2個 '你' :::::::::我冇玩你囉吾該!!!!咁你之前真係應成左我+MA.....
吾好屈我啦........係咪吾打俾你先叫吾玩你呀?!
我刀係想大家做番FD姐...吾通我咁刀有錯?! |