1/9
今日6:15就起左身......心情好興奮
著番我個條勁耐冇著過既裙=口=
約左好多人一齊番....7點5係7仔等
番之前我就知道自己咩班LU...2C吾知會係點
我同FAT一班XDD班主任係LEE HENG HENG
XDD佢實俾我地玩死啦......
之後要落HALL.....悶到爆-V-
勁係度講校規....好撚煩/3333333\
放學之後去搵吳SIR>333333<
約左佢星期五去食LUNCH=]
YO!!!!!
I HAtE 2C SO MUCH!!!!!!!!!!!!!!
28/8*
FAT上左我屋企.....
本新諗住做功課既....但係一黎到就玩電腦=W=
SHIT!!!黎左冇幾耐就走左LU -V-
咁我份功課點呀?!
31/8*
今日一朝早就起身出藍田睇E生....
去同番黎個陣刀影左D相......POST下先
12點幾先番到黎....搞到MISS左《青出於藍》=3333=
番到黎就落街食野....番到黎之後
我覺得我個頭柒柒地....-V-
咁就叫埋FAT同我細妹陪我去剪頭髮
我咁大個女刀未試過自動自覺話去剪頭髮嫁XDD
岩岩剪完頭髮個樣,,,不過好似冇剪過咁=W=
番到黎就做埋D功課......本新係一隻字刀冇嫁
做左勁耐中於做完NA=]