今日出左大中...得我&FAT&MIU&HAR
好開心...個個刀玩得好顛{{我諗 =W=}}
去到之後...我地就去影貼紙相先>3333<
好似朦左D.....
之後行左一陣就去左食雪糕....勁好味>3333<
本新諗住照低杯雪糕嫁.....但係俾FAT阻止左
食完,,,佢地陪我買完星星飲管就去左公園玩{{呵``幾有童真呀XD}}
玩玩下無啦啦落大雨WOR...但係我地刀照玩XD
之後個個變哂做'落湯雞'
玩完刀影左好多相.....
FAT你做咩咁嬲咁既?!
點解HAR你有姐嫁?!
落湯雞既我=W=
我開始發覺日記用相黎打.....係好好嫁XD
你地覺得呢?!俾D CM我啦=] |