我刀吾明點解我覺得係既野,,,,係刀吾認同囉
如果係咁我同再冇野好傾>口<
我決定吾釆你!!!!!!
----------------------------------------------------------------
今日又係12點幾先起身
可能係因為琴日好早起身啦-V-
一起身就開MSN....
點知HAR就問我出吾出啦
我就..............SHIT
過左陣.....我就打俾水叫佢陪我去買野
點知我去到....佢又未黎到=W=
仲俾我見到D人............................
第一站就去買貼紙>V<
好可愛>33333333<''
之後周圍行下咁.....5點幾就走人
THZ水陪我行到去圖書館個度
番到屋企...D人刀走哂LU
本新諗住買生日禮物俾豬哥嫁
但係佢又吾得閒-3333333-
見到個三眼仔既相薄::::::::: |