琴晚打俾豬哥,,,我仲以為佢吾記得左我E個妹Tim…
不過MIZ左你D SMS….SOR
雖然我吾知你做乜琴晚咁SAD
但係我知你講緊個個係邊個囉….可能琴日係一個對你黎講你一個好特別既日子
我又吾知點樣去安慰你好….
送句歌詞俾你啦…{{她走了帶不走你的天堂}}
記住吾好再咁傷心,,,仲有如果真係有事一定要同人講呀!!!
--------------------------------------------------------------
琴晚搞到2點幾先訓…今朝11點成12點先起身
又係睇《青出於藍》,,,今集好好睇呀=]
曾SIR同MIZ WONG坦白姐…咁刀吾原諒佢….
之後我話幫媽咪煮飯XDD
我今次刀算好勁嫁喇..淨係’LONE’左小小=]
好開心…煮出黎刀幾好咪丫=]
之後又開始玩電腦….冇乜人ON
就係咁又傻傻地過左一日LU =V=
{{繼續等你覆我SMS….}} |