今朝,,又好早起身((但今次絕對吾係俾人嘈醒XDD))
係因為我陪媽咪去買 ’食送’ ``但係我係有陰謀嫁{{KEKE}}
我有D野要買…但係除左街市我又諗吾到仲有邊度有得買喎 -3-|||
所以就晨咁早起身=]
去到就食野..雖然係幾好味……但係我食到肚痛 -V-|||
之後就梗係媽咪幫我食埋佢啦XDD
一路食一路同FATFAT SM ((吾好誤會..SM=SEND MAG))
佢又係黎食野 ,, YEAH!!
諗住等埋佢啦…點知佢又冇咁快黎到喎 -3-``
咁咪走佬囉XDD
番到屋企玩電腦 ^(00)^日日刀係咁=]
好想去FAT屋企呀*但次次吾係佢吾得就我吾得….
FU*K--------
不過實有一日去得既>V<’
估吾到我整左個日記幾日就咁多人黎
好開心 ,, 為左報答大家…我會+油打多D日記嫁喇!!
如果SUP我就留個言啦…
寫住咁多先..夜D再UPDATE>V<
--------------------------------------------------------------
FATFAT,,去SWIMMING刀吾叫埋我>V<
搞錯呀!!不過就算FAT叫我去,,我刀吾會去嫁啦XD
好想快D生日呀!!
如果生左日我就又大D``
我仲可以有好多生日禮物TIM=]
快D啦...12/10WA!T FOR TH!S DAY*
[{{可吾可以吾好對我咁泠淡呀?!}}]
我刀係人,,我刀有感覺嫁!!
你點對我…我係FEEL到嫁囉>[]<
吾通吾可以好似以前咁咩?!
|