今日,,真係好釆=]
俾人嘈醒幾次刀仲訓得番…証明我係一隻大懶豬呀XDD
朝早訓緊個陣…FAT SM((SEND MAG))我,,梗係叫我起身啦!!
之後我問佢係咪上我屋企…佢又話吾知喎 -V-‘
咁咪再訓過囉XDD
之後11點幾就起身食野,,食完咪打俾FAT囉
叫佢過黎丫MA….
我換埋3就落去搵FAT..順便租碟&買野食囉
租左<<鬼來電>>,,<<至尊無賴>>
租完上番去買左勁多野食{{痴左線呀我地}}
<<鬼來電>>睇到一半到…淆哂底 -V-‘
就轉睇<<至尊無賴>>…OK好笑啦=]
但係我覺得<<雀聖>>仲好睇過<<至尊無賴>>啦 -3-‘
睇到一半…FAT話好無聊WOR``佢就入房玩電腦..
我就繼續睇…
之後睇埋KERORO,,FAT就走左LUuuuu..
又淨番我係屋企…
---------------------------------------------------------------
自從轉左上台之後..刀好少傾電話
最多刀係同FAT SM 下咁…
我最想收到既電話刀冇收到…
唉..我知呀…你話你吾慣打俾人}}}
但SD個SMS黎刀得掛,,係咪?!
E個暑假真係過得吾係好開心囉*/\*
開心既野刀只係出下街…去玩下咁
如果係咁,,番學仲好啦 -3-‘
起碼可以日日刀見到你=]
唉…大家得閒就DATE下我啦!! |