好開心,,知道你地個個刀冇介
鍚哂你地>333333<' 吾好再介喇大家...
今日lunch搵`吳siR傾左陣,,好中2佢個句
``順其自然``正到爆!!!
生活教育個堂講fd..GO fD,,知己
想知你自己係邊樣就問我啦``
刀吾係有好多人個名寫左落去...
有d刀吾知寫係邊好,,所以冇寫=VV=
唉...自己好似冇咩fd咁``
日日刀好down...愈黎愈小相POSt 喇*/\*
有時真係吾知自己做緊d咩咁...-3-
好想好想同你地做番好朋友``
可以嗎?!
離開請你早
傷心一輩子來問你怎彌補
簡單的快樂都不歸於我
能令我明白到誰是錯蠢人是我**
PS``HApI BiRtHDAY fOR 水!!
預祝自己生日快樂,,BiRtHDAY Of MYSElf**
|