吾開心既刀過左去lu...
宜家我浄係要開心``
。。。。。。。。。。。。。。。
今日刀係病病,,不過好過琴日好多多>V<
仲要多謝你地個個刀關心我=]
呵``之前個d日記+左pw...
大家刀係吾好再問我個pw係咩喇-333333-
影番左好多相相lu...個人開心番真係好吾同xd
等我post下先:::
  
1.俾我偷拍既fat**2.傻左先會做d咁既野,,吾好學** 3.fat借俾我既膠布>33333<
今日,,miz mak派左張工作紙``好中2>3<
放大d>> 對自己好一點**
呵``我會嫁喇=]
沖完涼之後,,整左個乖乖女look``
乖吾乖呢xd 刀係咁樣好睇d>v<**
be happy with smile/33333\
|