又要番學喇-333333333333333-
好悶.......不過今日係一年一度既影相日xdd{{係2c改既}}
今日早左小小起身.....整我個柒頭-v-
整完一大輪.......個頭中於見得人喇////
不過側邊有d飛起左=W=
拎黎做學生証wo.....梗係要整好睇d啦=]
第1堂.......李香香上,,,,用左成半堂係度up廢話
仲要仆街到叫我答問題tim-0-
好撚煩-3333333333333333333-
第2堂.....music上上下要去7樓影相
佢俾放邊...但係要擺係後面喎,,,,,咁姐係同紮左冇分別姐=W=
之後HEA到lunch......落去canteen搵佢地
玩到勁HIGH囉係......好耐未
|