今朝差吾多11點就起左身,,之後食d野就搵水同MOKO=口=
因為MOKO12點9先黎到,,所以我同水係新達hea左陣...
見到MOKO就一齊去搭車``
三門仔=]
去到,,點知係我地最遲-v-'
跟住就拿拿臨去漁排到燒野食-33333-
玩左陣先開始透爐...

+上個度好令,,又舒服>333<
 
  我燒既魚蛋同雞翼同豬排-v-
  
 
晏d個景仲令,,搞到我好想係個度住>33333<
 
   1.我同AUDREY 2.見到我同MOKO嗎?! 3.我同MOKO 4.MOKO&我&丸
差吾多5點半就閃人lu,,
   
1.坐船 2.我 同 水` 3.睇到我地嗎-v- 4.好多個我=W="
有張無聊相::
-v-'
PS: 好慘..冇得出街-33333333-
倒數4日`XD
|