12/10
YOYOYO!!李香香請成班食出奇蛋
 
1.出奇蛋>3333< 2.出奇蛋個玩具**
VA堂` 好好玩XD仲俾我見到好多好令既野::
 好好既作品`=]
LUNCH`過A班做功課-v-
  
努力中... 枱底下的我們.... 大根主題,,有d後悔冇用SE d機tim*
放學同fat係OK影左張相相-v-

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
13/10
好開心呀,,琴日收到好多禮物`=]
大根為何你不笑..?! 好無奈咁-v-
今朝遲左小小起身,,不過個天有d黑
好無聊tim -v-
放學去fat屋企,,幫佢整結他>v<
呵`fat你屋企俾我出賣左lu...
之後落去食野,,去到大快活見到湯sir,,林月亮同吾知咩sir...
月亮竟然話請我食...-0- 呵`
下午茶餐1份*v*
呵`6點到就閃人lu`=]
PS::咁多位,,你地覺得我有POST相好d定係吾POST好d呀?!
俾d意見我啦`THZ >3333<
我會加倍愛你`
|