- 告別 {從前} 總是 *不易 !
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
BI520u
暱稱: bi*
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
` 小明 's Silde *3*
2006 年 11 月 16 日  星期四   晴天


`I AM SO BAD !! 分類: 未分類

♥ 而你缺點 就是極可惜跟我在拍拖`

金朝1起身就聽到老公把聲 ,,真係開心`=]

之後落到去   ,,最早係我  XD

第1堂 - PE`考跳舞   ,, 有幾次跳跳下左咁企係度 -V-

第2堂 - SCI`差吾多訓左成堂  .. 個死人馬海龜猛甘係我耳仔邊嗌 :吾好訓啦  ,, 起身喇 -33-

第3堂 - VA`同葉泉&馬海龜傾計  ...之後個小息激嬲左FUFU`[FUFU ,,吾好嬲我啦]

第4堂 - CHIN`俾我地班搞到成層停電  -口-

LUNCH`普通話U.T   ..好多刀吾識做`  SO BAD!!

第5堂 - ENG`戴美芝話同我地傾計  .. 刀幾感動=P

放學  ,,又係等老公`等個陣諗左好多野  .. 唉

覺得自己成日刀住佢咁  ... 又成日激嬲佢  `

可能佢會話吾係   ,,不過我刀明既

等到4:30  ,,中於走得`   不過老公去左打波  ..叫我自己走先  t/\t

有時我真係好憎個波  ,, [連個波既醋刀呷?! -V-]

E排佢好似愈黎愈小陪我甘  ,,雖然我吾係要佢廿四小時陪住我

但係比起已前  ,,真係小左` -/\-

吾多中2甘  ...



2006 年 11 月 15 日  星期三   雨天


POST ..` 分類: 未分類

金朝老公又晏左喇`   [有冇人話俾我聽  ,,點先可以1叫佢 ,,佢就會即刻起身呀?! -33-]

番學個陣打俾M0K0 ,, 跟住行得慢左小小     ...

佢地就吾理我  ..得我自己企係馬路中間  -V-

行行下  ..老公就係我後面 =]   { 行得慢D刀係好既`}

番到學校門口例牌俾劉德昌嗌停左  ...

第1堂 - LS`勁留心咁睇個D紅衛兵批鬥人 ..KEKE

第2堂 - ENG`玩玩玩  ..最尾個3個字去左TOLITE ,,勁多人`

第3堂 - MATHS`聽倫哥講數 ,,明哂XD

第4堂 - CHIN` U.T有小小吾識 -333-

LUNCH` 玩 >V<

第5堂 - CL`金堂囉咩事   ...

第6堂 - IS` 勁眼訓  ,,可能之前個堂CL冇訓  -V-

放學` 落雨  ,,好多人刀冇姐`同老公1齊淋雨   ... [好舒服`]

之後同上左新達個TOLIET整頭  .. 撞到BOEYYY`

跟住就1同4人行   .. -V-       去左7仔食野`

過左陣老公上左黎  ,,俾佢D FD話我係枝  -VV-

HEA到5點幾老公就去剪頭髮  ,,我就番屋企`

我聽日1定要嗌得醒老公呀!!!