金朝老公又晏左喇` [有冇人話俾我聽 ,,點先可以1叫佢 ,,佢就會即刻起身呀?! -33-]
番學個陣打俾M0K0 ,, 跟住行得慢左小小 ...
佢地就吾理我 ..得我自己企係馬路中間 -V-
行行下 ..老公就係我後面 =] { 行得慢D刀係好既`}
番到學校門口例牌俾劉德昌嗌停左 ...
第1堂 - LS`勁留心咁睇個D紅衛兵批鬥人 ..KEKE
第2堂 - ENG`玩玩玩 ..最尾個3個字去左TOLITE ,,勁多人`
第3堂 - MATHS`聽倫哥講數 ,,明哂XD
第4堂 - CHIN` U.T有小小吾識 -333-
LUNCH` 玩 >V<
第5堂 - CL`金堂勁乖囉咩事 ...
第6堂 - IS` 勁眼訓 ,,可能之前個堂CL冇訓 -V-
放學` 落雨 ,,好多人刀冇姐`同老公1齊淋雨 ... [好舒服`]
之後同水上左新達個TOLIET整頭 .. 撞到BOEY同YY`
跟住就1同4人行 .. -V- 去左7仔食野`
過左陣老公上左黎 ,,俾佢D FD話我係枝酒 -VV-
HEA到5點幾老公就去剪頭髮 ,,我就番屋企`
我聽日1定要嗌得醒老公呀!!!
|