仲有1日 >V<
好開心呀 ,, 聽日就禮拜四喇`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
金日番學個陣個個刀吾理我 t/\t
搞到得我1個自己行 `
番到去照舊俾劉德昌叫停左係門口 =V=
第1堂 :LiBERAL
講埋個份未講完既NOTE就做問卷 ` 悶 !
第2堂 : ENG
又係悶 ,, 同豬榮傾計 .. 我發覺我同豬榮刀OK傾得埋 ^3^
第3堂 :MATHS
振宇叫我地做書 ,, 吳梓軒就坐左過黎講波 -V-
仲俾振宇小 ....
第4堂 : CHIN
聆聽EXAM ,, 好多刀識 .. 係有小小聽漏左 !
LUNCH `
得我 ,, 水 &小映落去食 ...勁屈人野食 XD
第5堂 : CL
做所謂既堂課同問卷 .. 有人幫 *33* THZ !
第6堂 : SCI
狂抄份NOTE .. 之後又係做問卷 =_______=
刀吾知咩學校黎咖 .. 咩科刀要做問卷 [FUCK !] 真係填到勁熟手 `
放學`
同FISH .. BOEY ..FUFU ..C4 ..Yy ` 1 齊走 !
行到紅綠燈個度 ,, 同Yy同徐卓楠去分開左行
左7仔食野 .. 之後過左殘廁搵番Yy同徐卓楠`
HEA左陣就去搵水同老公 >333<
又俾呀媽伏囉咩事 ! 又話要我轉校 .. 收收皮先啦 !
我吾要同老公分開 !
期待明天的來臨 ! [FUFU :我真係吾係去釘耳窿 -33-]
|