金朝又要番結他 `
11點要番到 ,, 10點3先起身 =v=
起身冇幾耐 ... 豬榮就打黎 `
之後就勁趕甘落去搵佢 =]
又1齊食雪糕 ,, 不過金次食個隻超難食 -口-
去到ok個陣 ,, 俾 潤兒 feak左 `
11點3番到學校 `
走個陣 ,, 豬榮又吾等埋我 -/\-
同fat去番ok搵 潤兒 xd
幫佢吉耳針 ^V^
之後FAT走左 ,, 潤兒就陪我去睇鞋 ` 跟住上我屋企 =]
番到去 ,, 呀媽又叫我去買野 -V-
順便見埋佢呀哥同佢呀哥條女 `
係運頭HEA左差吾多1個中 ,, 我就番屋企LU ...
潤兒就番屋企做「電燈膽」xd
番到屋企ON MSN個陣 ,, 見到你個名 :
「咁都見到你..唔想見到你...特登等你走先行..unhapi= = 」
如果我地仲未散 ,, 金日應該係我地1齊左既第1個100日 `
但係估吾到原來係係甘吾想見到我 ...
我真係冇諗過係運頭HEA一陣刀會俾你見到我囉 ..
甘我個陣又吾知 ..
我可以做D咩W0r ..
甘吾想見到我 ,, 甘我以後刀吾會係運頭出現囉 !
甘你咪吾洗特登等我走左先行 !!
我發誓以後刀吾會出現係你面前 ,, 甘得未 ?!
|