尋晚 ,, 收到佢D MAG ...
佢其中有句係話 :: 我到宜家仲未習慣冇左你 ..
我1睇到就係度諗 ..
其實佢吾係未習慣冇左我 ,, 只不過係吾習慣冇人陪姐 !
當佢搵到下1條女個陣 `
就會乜刀慣咖喇 !
每當我想心軟既時候 ,, 我就係甘樣同自己講 ...
我金次1定1定1定吾可以心軟咖 !!
CHIN :: 默書85 ,, 第1次高分過FATFAT XD
MUSIC :: 同FAT & 倫倫傾計 =P
ENG :: TMC冇番 ` 有個miSS LEUNG黎代 ,, 冇啦啦問我叫咩名囉 -V-
L.S :: THY又遲放 -3- ,, 之後落左去睇波 ! {PS : 我吾係特登睇某D人咖囉 !}
呀FU就勁SWEET 啦 xd
PTH :: 李香香又叫我地全班罰企囉咩事 ! 膠的 .\___/.
又話自己係M.A個陣係第1個拍手W0r ..
我真係1D刀吾覺囉 !
MATHS :: 又再1次覺得 振宇 好好人囉 *333*
放學 上到7樓係爆哂囉 -口- `
睇到5點4就同FAT & 水走佬 !
去到OK ,, 無啦啦整親 連我自己刀吾知囉 -VV- '
之後搭 車立 個陣又冇甘到 ,, 企左係部 車立 度勁耐先知 -VVVV- "
刀吾知金日做乜 ,, 吾係整親就係發緊夢甘 `
吾通又係因為你 ?!
我吾可以再係甘喇 !!!
|