難感受到情人節的氣氛 twt '
金日刀過得ok開心 `
番學之前系7仔見到M0K0 >V<
佢俾左粒自制既朱古力我 =)
之後同水1齊去買朱古力 .. 跟住番學 `
幾個小息刀走左去派朱古力 `
又收番好多 ^V^
LUNCH 就放學 !
去左仙跡岩搵M0K0 ,, 傾左兩句佢就走左lu `
番屋企hea左陣之後 + 食d野 ..
就出左搵fiSH `
出去個陣撞到呀fu同nth xd
陪fiSH去食野 ,, 就等 水過黎 `
之後3人行去買紅紙 -口-
買完就周圍睇野 ` 睇中左條puzzle頸鏈 >333<
勁爆令 !! 又吾系好貴w0r ,, $1XX
諗住新年之後買 ` 1定要買 xd
哈哈 `
之後fiSH要走 , 我同水就陪佢等車 `
送左fiSH 走 .. 就同水hea左陣 *33*
就番屋企 `
打番俾m0K0 .. 佢話出緊黎大埔 `
不過我行到勁 支力 ,, 所以番左屋企 `
下次先再約過你啦 ^V^
聽日去剪頭髮丫 t3t `
好吾盟心 ! 勁勁勁吾想剪 /______\
唉 ! 點解新年1定要剪頭髮咖 ?!
|