金日過得ok充實 ^V^
有開心既 ,, 刀有D吾開心 `
但系我宜家既心情系勁勁勁開心 ! =)
哈 哈 `
金日既2點鐘 ,, 同左FAT & 水出去 ..
去搵個個 [ 敬羅家墊 ] ,, 行餐死 -3-
個度其實刀OK恐怖 {我覺得} `
影完相就拿拿臨走人 -口-
之後同水送FAT番屋企 ,, KEKE xd
跟住見到佢系度打波 .. 有D吾多開心既野發生左 t3t
不過俾佢tum番 ,, 冇事lu ^3^
呢排刀影左OK多相 .. 但系金日未必P0st 得哂 `
P0st 住小小先 =]

其實我諗有人會想知點解我要整個PW既 ..
原因好簡單 :
因為尋晚MAMi同我講 ,,
我d{好}親戚睇完我個blog之後 講番哂俾我呀bA聽
聽到之後真系勁嬲 .\___/.
其實我中意打D咩 ,, P0st D咩相 刀吾關佢地事丫 !
刀吾明佢地甘做搏乜 !
雖然+左PW系麻煩D .. 不過已經冇其他辦法 `
所以大家可好怪我 ` THZ ..
|