好吾中意星期1囉真系 !
金朝諗住番去做功課 ,, 點知又趕吾切 -V-
落去aSSEMbly ,, LKY佢勁9囉 !
無啦啦過黎話我條橡根 -3- ,, 仲捉埋我耳針囉咩事 `
勁慘 .. 第7次喇 t3t `
我吾想金年有大過 -口-
CHIN - 又要默書 , 冇乜溫過 ` 但系刀有75分 ^3^
MUSIC - 悶 , 吾識吹笛 ` 要留低吹完先走得 =V=
ENG - 做中文閱讀報告 , 冇理過TMC `
LS - 單數組要匯報 ,, 我個組吾洗 ` 系度坐足1堂 =口=
LUNCH 落左去睇波 .. 女子{行}VS{誠} *33*
行社贏左 ^V^ .. 吾錯吾錯 !
PTH - 勁勁勁眼訓 ,, 想訓又吾俾訓 ` =_________=
MATHS - 金堂好留心聽書 , 不過放學刀系要留低做數 -/\-
放學個陣 水又要留堂 ,, 唯有自己1個走 `
點知fufu同吳梓軒系我後面行 ..
好彩行得快 .. 吾洗做電燈膽 =)
真系愈黎愈吾中意星期1呀 !
shIT ! 個個禮拜1第1堂又要默書 , 放學又要成班留堂 .\___/.
勁吾中意甘樣呀 !!
如果我系B班就好喇 ,, 哈 哈 ` |