- 告別 {從前} 總是 *不易 !
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
BI520u
暱稱: bi*
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
` 小明 's Silde *3*
2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天


` *3333* 分類: 未分類
  仲以為禮拜1系1個禮拜之中最討厭既1日  ..
  點知禮拜2仲仲仲黑人憎  .\___/.
  第1堂就已經俾KCW訓話  ,, 刀吾知做咩  `
  我覺得自己刀OK無辜囉  `
  明明上maths堂已經乖左咖啦  ..
  點知乖左刀系甘  .. =V=
  之後個堂ChiN又俾香香屌  =口=
  仲要俾佢當住成班面話我同潤兒囉咩事  !
  自問已經串小左佢好多  ..
  好吾fair喎  -3-
  SCI  - 勁多人冇做功課  , 激死左THY  =P
  ENG  - 睇埋我本[ 紅郵箱與沉默的街 ]  ,, 勁好睇 >3333<
  LUNCH 落左去睇波  , 冇乜點留心睇過  -V-
  覺得某某好靚仔  xd
  L.E  - 第1次上呢堂冇野做  -0-
  INS  - 刀吾知香香系吾系ON9咖  , 明明個堂系自修 又成日攞黎做其他野  !
             shIT  ! 不過派左份 u test  ` 吾多滿意  -3-  系作文好d姐  !
  放學個陣  , 吾知邊個話見到肥siu  ` 個個刀即刻閃  -口-
  系ltpss真系要打醒12分精神囉  !  1見到肥siu就1似走難甘  -3-
  逃出左學校之後 去搵mami  ..
  番到去刀仲趕得切睇 {我們這1家}  =)
 
 
  尋晚1次過開哂d青蛙  ,, 好得意  >v<
 
   


2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天


` 我很討厭星期1 ! 分類: 未分類

  好吾中意星期1囉真系   !
  金朝諗住番去做功課  ,, 點知又趕吾切  -V-
  落去aSSEMbly  ,, LKY佢勁9囉  !
  無啦啦過黎話我條橡根  -3-  ,, 仲捉埋我耳針囉咩事  `
  勁慘  .. 第7次喇  t3t `
  我吾想金年有大過   -口-
  CHIN  - 又要默書  , 冇乜溫過  ` 但系刀有75分  ^3^
  MUSIC - 悶  , 吾識吹笛  ` 要留低吹完先走得  =V=
  ENG  - 做中文閱讀報告  , 冇理過TMC  `
  LS  - 單數組要匯報  ,, 我個組吾洗  ` 系度坐足1堂  =口=
  LUNCH 落左去睇波  .. 女子{行}VS{誠}  *33*
  行社贏左  ^V^  .. 吾錯吾錯 !
  PTH  - 勁勁勁眼訓  ,, 想訓又吾俾訓 `  =_________= 
  MATHS - 金堂好留心聽書  , 不過放學刀系要留低做數  -/\-
  放學個陣 水又要留堂  ,, 唯有自己1個走  `
  點知fufu同吳梓軒系我後面行  ..
  好彩行得快  .. 吾洗做電燈膽  =)
  真系愈黎愈吾中意星期1呀  !
  shIT  ! 個個禮拜1第1堂又要默書  , 放學又要成班留堂  .\___/.
  勁吾中意甘樣呀  !!
  如果我系B班就好喇  ,, 哈 哈 `