10/2
哈哈 =) 金日好開心 >V<
金朝冇同老公1齊番 ..
不過早左小小番到去 `
MA個陣 ,, 香香又系度發老姣 -3-
勁系度叫人地投佢囉咩事 !
不過我冇投到佢 ,, 我投吳SIR =)
eng - 睇左陣書 ,, 之後TMC叫我幫佢寫D答案系黑板度 -口-
maths - 振宇金堂多左d笑容 , 仲同香香講話我地乖左 =)
chin - 香香又講歷史 ` 真系ok有興趣 , 不過刀系吾中2聽香香講 -3-
ins - 同kacyan腥相+SMS ` [ 小威 , 等你好番 番黎借書俾我呀 xd ]
哈 ! 點解潤兒同fat刀要罰企既 xd ?!
LUNCH 上左1樓搵吳SIR ,, 句句刀串我 t3t
嬲到自己上左去 .\____/.
LS - 眼訓到死甘滯 @口@
ECA OK悶囉其實 -3- ` 不過刀OK開心 =]
放學又水去左祕密機地 xd
不過金日好多人 -3-
開始覺得{老母麵}好好味 !
吾知點解每次同水1齊刀覺得好free ^V^
相 :

仲有d系學校既相 , 吾p0st住 -3- |