金日早左1個字去到運動場 ^3^
冇乜點幫社嗌 -3-
吾知點解成日刀好眼訓 =口=
朝早勁系到釣魚 ..
跟住同THY傾左陣計 `
lunch同左fat , yan , 水 &家希 出左去食 `
不過之後fat , yan ,家希番番運動場度食 ..
我就同水上左翠屏頂食 =)
上到去 1個人刀冇 ,, 個種feel真系好正 ^V^
hea左陣番去 `
晏晝就系睇啦啦隊 ,, 坐左去誠社個邊睇 !
果然不出我所料 -- 誠社贏哂 `
放左學之後 過左大中行 ..
真系勁滿足 >V<
買左ok多野 ,, 5點幾個陣冇野做 又上番翠屏 `
不過多左好多人 ! 所以hea左陣就走左lu ..
走左之後 就去左搵豬哥 ..
7點幾就番屋企lu !
金日真系好開心 .. 好耐刀冇有過呢種feel `
同水1齊真系好有知己feel !
同埋金日刀算挽回左兩段友誼 ^V^
吾見左條USB ,, UP吾到D相 t3t
睇尼我真系要好好甘執下間房喇 !
|