金朝7點幾先起身 ,, 但系仲淨番好多時間 -V-
落到去 等左陣 ,, fish佢地黎到 `
得水1個問我有冇事 @3@
留到去 趕吾切上去擺低書包 ..
咩住個書包系籃球場企 ..
好辛苦 `t3t
chin 吾記得左 ..
music 睇埋最尾小小carmen ,, 好正 ^3^
eng TMC真系愈尼愈煩 -3-
ls 個powerpoint講左小小就禁機 `
THY話我地個組做得好 =)
lunch 好悶 ,, 呢排小左好多野玩 -口-
pth 香香話我地金堂乖左 ..
其實系lunch之後 .. 個個刀好眼訓 -_________-
maths 金堂乖左好多 xd
早左4個字放 ^V^
振宇金日好開心 .. 因為我乖左 `=]
放學食左d野就去左補習 ..
個度真系{不知所謂} !
番左1日就已經吾想再番喇 !
- 潤兒 打番多d日記啦 ! 我好想睇 ^V^
- 水 快d好番 =] |