- 告別 {從前} 總是 *不易 !
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
BI520u
暱稱: bi*
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
` 小明 's Silde *3*
2007 年 3 月 7 日  星期三   晴天


` t3t ! 分類: 未分類

  6/3
  
  上左堂maths就早退左  。
  mami黎接我去睇E生  ..
  買左個3文治就自己1個番屋企  `
  番到屋企食完野就食藥 訓教  !
  訓左好耐 -3-
  搞到食藥d時間刀亂哂  ..
  4個中食1次同6個中食1次個d  1次過食哂 -口-
  d藥水真系勁勁勁勁難飲  !
  乜吾系d藥水黑色就=可樂味咖咩 ? @3@
  之後又繼續訓  `
  真系好辛苦  !
  不過好多人腥mag俾我 =)
 
 
  7/3
  金朝7點幾起左身食藥  ..
  食完刀系覺得吾多掂  ,, 所以叫mami幫我打電話請假  `
  坐左陣又再去訓過  -___________-
  金日比起尋日好左好多  ^V^
  不過刀仲要食藥  -V-
  唉  ,, 幾時先吾洗再食藥咖  ?!
  可能尋晚食左粒麥提莎  搞到宜家咳得西利  =3=
  shIT  !
  好吾想把聲仲系甘 \3/
  希望聽日可以番到學啦  =]
  
  有好多人想多謝  :
  mami `
  fatfat =)
  kacyan {多謝你件冷3}
  水 `
  yi  [大明]`
  fish `
  傻佬  !
  鐘 威  ..
  應該系甘多喇  =)
  哈哈  ` 我諗冇乜人會病到好似我甘開心  xd
  聽日1定要番到學丫  !
  
{我系小明黎咖啵 ! 點會甘孱咖 ^3^}



2007 年 3 月 5 日  星期一   晴天


` X____X 分類: 未分類

  金朝7點幾先起身  ,, 但系仲淨番好多時間  -V-
  落到去 等左陣 ,, fish佢地黎到  `
  得水1個問我有冇事  @3@
  留到去 趕吾切上去擺低書包  ..
  咩住個書包系籃球場企  ..
  好辛苦 `t3t
  chin 吾記得左  ..
  music 睇埋最尾小小carmen ,, 好正 ^3^
  eng TMC真系愈尼愈煩 -3-
  ls 個powerpoint講左小小就禁機  `
  THY話我地個組做得好  =)
  lunch 好悶  ,, 呢排小左好多野玩 -口-
  pth  香香話我地金堂乖左  ..
  其實系lunch之後  .. 個個刀好眼訓  -_________-
  maths 金堂乖左好多  xd
  早左4個字放 ^V^
  振宇金日好開心  .. 因為我乖左 `=]
  放學食左d野就去左補習  ..
  個度真系{不知所謂} !
  番左1日就已經吾想再番喇  !
 
  - 潤兒 打番多d日記啦  ! 我好想睇 ^V^
  - 水 快d好番  =]