金朝照舊番結他 !
又俾呀sir話 -3-
晏左小小走 ..
番到屋企就食野+睇電視 ^3^
坐左陣就去左訓教 -口-
1訓就訓左3粒中 -___________-
刀吾知做咩 !?
之後有人黎食飯 ..
差吾多成日既活動刀系{訓} !
睇尼我真系就黎變豬咖喇 ..
曾幾何時 ,, 有個人同我講 : 訓得多會變豬 `
哈 ` 諗番起刀覺好笑 =)
搵番條USB喇 ` 好開心 !
up d相先^V^
=)
我同水 `
SUPERSIDE !
白色火柴 =]?
XD
ME ` {小明}
金日P0住甘多先啦 .. |